location

Златоград, ул."Ахрида" 17

Условия за Доставка

Условия за Доставка – Tradesor BG

Транспортните фирми, с които си сътрудничим за пратки в България и чужбина са следните:

ЕКОНТ https://www.econt.com/

SPEEDY https://services.speedy.bg/

ЕС ДИ КАРГО https://sdcargo.net/

А ЛОГИСТИКС https://alogistics.bg/

DSV https://www.dsv.com/bg-bg/

DHL https://www.dhl.com/bg-bg/home.html

*** При желание от страна на клиента можем да изпратим стоката по куриер или чрез транспортна фирма, различна от горепосочените.

Сроковете за доставка в рамките на България са от 3 до 5 работни дни. За чужбина този срок варира спрямо адреса и държавата, посочени от клиента.

Доставката се изчислява на база тегло и обемно тегло и е за сметка на купувача.

ВНИМАНИЕ – Има области в България, които се обслужват чрез претоварване на стоката. Ако има допълнителни такси за доставка поради претоварване, съобщете на office@tradesor.bg с номера на вашата поръчка и съответния документ за доставка, където е възникнала допълнителната такса за доставка.

Нашата компания не носи отговорност за допълнителни такси за претоварване на поръчката на клиента, но може да кредитира допълнителната сума чрез кредитно известие, в случай че сметне за необходимо. Таксите за претоварване са само за превозвача и неговото партньорство с друг превозвач, обслужващ мястото за доставка, до което нашият партньор превозвач няма достъп. Изборът на обслужващ превозвач се отнася изключително за превозвача, който си сътрудничи с нас. В случай че са Ви таксувани допълнителни разходи за качване, трябва да ни уведомите на office@tradesor.bg, за да може нашата компания да предприеме необходимите действия.

Връщанията се приемат от всички регистрирани клиенти, стига пратката да бъде доставена стриктно до централата на нашата компания. При получаване на пратката за връщане на клиента, която задължително трябва да съдържа разписка за доставка. Ние изпращаме кредитна фактура / известие, за да компенсираме сумата с последваща поръчка. В случай че клиентът изпрати пратката с транспортна компания, която не може да достави пратката до централата на нашата компания или не съдържа бележка за доставка, тази пратка се връща на подателя за негова сметка.

В случай че колетът за връщане е с малък обем (по-малко от 0,50X0,50 метра), куриерът, до който трябва да изпратите колета, за да избегнете такса за доставка, е изключително куриер на Еконт. В случай че колетът бъде изпратен по друг куриер за сметка на получателя, пратката няма да бъде приета и ще бъде върната на подателя.
Продуктите за връщане, освен бележката за доставка, трябва да бъдат в перфектно състояние и всички върнати продукти трябва да са в кутията си. В случай на липсващи аксесоари от кутиите на продукта или в случай на повредена опаковка, продуктът няма да бъде кредитиран с кредитното известие и ще бъде изпратен обратно на клиента за негова сметка, ако той желае това.

Продуктите могат да бъдат връщани и в склада на нашата фирма, без посредничеството на транспортна или куриерска фирма.

Адрес : гр. Златоград, ул. Ахрида, 17, бл. 199, ет. 1 , +359 899 80 14 80

Връщането на пратки с голям обем трябва да се извършва изключително с една от транспортните компании, с които си сътрудничим. В случай че пратката на клиента ни бъде върната от куриер, различен от Еконт с доставка за сметка на получателя, пратката няма да бъде приета и ще бъде изпратена обратно на подателя за негова сметка. Ако разходите за доставка се поемат от клиента и клиентът изпраща продуктите чрез куриер по свой избор, броят на пакетите за връщане е неограничен.

Отказ

Поръчки, за които предварително е издадена фактура, е невъзможно да се връщат поради отказ. Всяка покупка с фактура е договор между търговци за придобиване на продукти, предназначени за професионална употреба. Когато ние сме изпратили правилния продукт без производствени дефекти, договорът не дава на купувача право на отказ.

Какво представлява отказа?

Отказът е неоправдано връщане на цялата поръчка. Важи, ако поръчката вече е доставена. Отказ се отхвърля, ако клиентът е използвал или активирал поне един продукт от цялата си поръчка, дори веднъж, в който този случай продуктът вече трябва се счита за използван и концепцията за отказ престава да съществува.
Декларацията за отказ се прави в писмен вид и трябва да бъде изпратена на на info@tradesor.bg

Visa Verified by Visa Mastercard MasterCard Secure Code Maestro American Express
0

Количка

0

My cart(0)

Нямате артикули в количката.