Предоставена информация и Продукти
Авторско право върху предоставената информация и медии
Уебсайтът tradesor.bg и цялото негово съдържание са обекти на интелектуална собственост, закриляни по силата на действащото българско и приложимото международно законодателство. Компанията упражнява правото на интелектуална собственост върху уебсайта в неговата цялост, както и върху всички съставляващи го отделни компоненти (включително и лога, марки, снимки, видеоклипове, текстове, рисунки, графики, презентации и т.н.), и съдържанието му не може да бъде използвано от трети лица без изричното писмено съгласие на носителя на авторското право. От нарушителите ще бъде търсена имуществена и наказателна отговорност съгласно действащото законодателство.
Условия за започване на сътрудничество
Публикуваните продукти са налични само за продажба на едро. Клиентът трябва да има активен ДДС номер в търговския регистър, който позволява препродажба на стоките на нашата компания. Заявките за регистрация с непълна или невярна информация ще бъдат отхвърлени в рамките на 48 часа и нашата компания не съхранява никакви копия на декларираната информация. Нашата компания също така си запазва правото да отхвърли заявка на нов клиент по свое усмотрение, след като причините за отказа са били съобщени на заинтересования клиент. Също така се отхвърлят регистрациите на чуждестранни клиенти, на които не са разрешени вътреобщностни транзакции с освобождаване от ДДС въз основа на VIES системата .
Край на сътрудничеството и финансови задължения
Прекратяването на сътрудничеството не е дефинирано от никакво споразумение. Във всеки случай, ако клиентът анулира 3 поръчки, с метод на доставка, който изисква посредничеството на транспортна компания, в рамките на една календарна година, сътрудничеството се прекъсва и акаунтът на клиента се изтрива завинаги. Също така фирмата и клиентът могат едностранно да решат да прекратят сътрудничеството по всяко време, стига да няма финансови задължения в нито една от двете договарящи страни. В случай че финансовите задължения на клиента към нашата компания надхвърлят сумата от 999,99 лева и е изминал период от 6 месеца без плащане, нашата компания може да предприеме правни действия за принудително събиране на вземането, за да защити своята търговска репутация и права.
Основна информация
Компанията полага всички усилия за пълнотата и валидността на информацията, посочена на уебсайта www.tradesor.bg, включително описания на продукти и цени. Някои продукти могат да бъдат показани с ориентировъчна снимка. Всички публикувани подробности за всеки продукт подлежат на промяна без предупреждение. Компанията не носи отговорност за грешки, дължащи се на невярна информация, предоставена на самата компания от фабриките за внос на продукти, с които си сътрудничи.
Ограничение на отговорността
Време за доставка
Срокът за доставка на продуктите зависи от мястото на изпращане / локацията на товарния адрес и транспортната фирма или куриер, които извършват транспорта. Компанията може да информира своите клиенти за очакваната дата за доставка на поръчките, но си запазва правото да удължи времето за доставка в случай на форсмажорни обстоятелства, за които компанията не носи отговорност.
Сигурност
Компанията предприема всички необходими мерки за сигурността на Вашите лични данни, както и на Вашите електронни транзакции, с най-съвременните методи, за да гарантира максималната Ви сигурност. Цялата информация, свързана с Вашите лични данни и транзакции, е защитена и напълно поверителна.
Идентификация на клиента
Извършваме идентификация на клиента след регистрация на потребителски профил чрез: потребителското име и паролата, които при въвеждане Ви дават достъп с абсолютна сигурност. Системата Ви дава възможност да променяте паролата на профила си толкова често, колкото желаете. Носите отговорност за запазването на поверителността на паролата на потребителския си профил. В случай на загуба или изтичане на Вашата парола, трябва да ни уведомите незабавно, в противен случай нашата компания не носи отговорност за използването на потребителския Ви профил от неупълномощено лице. От съображения за сигурност Ви препоръчваме да променяте паролата си на редовни интервали.
Компанията не разкрива подробности за клиентите и техните транзакции, освен ако няма писмено разрешение от тях или това се изисква по силата на закона. Във всеки момент можете да поискате копие от информацията за Вашия акаунт.
Във всички случаи нашата компания не разкрива и не прави публични Вашите лични данни и информацията, която ни поверявате. Личните данни, които ни предоставяте, като се регистрирате като потребител, се използват изключително за извършване на вашите транзакции с нашата компания. Цялата информация е криптирана и предприемаме действия за нейното сигурно съхранение.
Защита на личните данни
В tradesor.bg ние работим в съответствие с националното законодателство и с Регламент 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица срещу обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни. Въз основа на това е установена и нашата Политика за защита на личните данни.
По време на вашето посещение на уебсайта www.tradesor.bg и за да поръчате продукти, но и за да осигурите възможност за комуникация с Вас, ще бъдете помолени да предоставите лична и данъчна информация за Вас. Всички лични данни, които събираме на уебсайта www.tradesor.bg , са предназначени изключително за осигуряване на работата на съответната услуга и се обработват съгласно Политиката за защита на личните данни.
Данните, съхранявани във файла, могат да бъдат съобщавани на компетентните съдебни, полицейски и други административни органи при тяхно правно искане и в съответствие с приложимите законови разпоредби. В рамките на законодателството клиентът има правото на информация и възражение.
Изрично е забранена регистрацията на нашия уебсайт за лица, които не са навършили 18 г.
Закупуване на продукти
В онлайн магазина на нашата компания, www.tradesor.bg, можете да намерите всички продукти на компанията. Закупуването на продукти през страницата е изключително за юридически лица, които са данъчно регистрирани и могат да издават и получават фактури за артикули, свързани с нашите продукти. Цените, показани в нашия онлайн магазин www.tradesor.bg , са на едро без ДДС и са видими само от одобрени клиентски акаунти.
Анулиране на поръчка
Анулиране на поръчка може да бъде направено само ако продуктите все още не са изпратени.
Можете да се свържете с нашия магазин чрез имейл: info@tradesor.bg / sales@tradesor.bg и на +359894 396 300, за да анулирате поръчката си.
В случай че сте избрали банков превод като начин на плащане и анулирате 3 поръчки в рамките на една календарна година, сътрудничеството на клиента с нашата компания се прекъсва окончателно.
Внимание! В случай на плащане с банков превод и анулиране на поръчка след заявка на клиента, не се възстановяват пари в брой, а възстановяването се извършва чрез банков превод на сумата по сметка, за която ще ни уведомите на имейл: info@tradesor.bg и sales@tradesor.bg
Начини на плащане
Чрез банков превод по посочената по-горе банкова сметка на компанията.
В платежното нареждане е важно да попълнете номера на поръчката и данни на фирмата. След получаване на известието за плащане в нашата разплащателна система, ние потвърждаваме Вашата поръчка и процесът по изпращането й започва. Моля, запазете Вашето платежно нареждане. В случаите, когато плащането на Вашата поръчка чрез банков превод е в очакване за период от време, по-дълъг от 5 работни дни, поръчката се анулира.
Поръчка / Разходи за доставка / Гаранция / Отказ/ Политика за връщане /
Веднага щом поръчката Ви бъде изпълнена, ще видите следното съобщение (пример):
Благодарим Ви, че избрахте нас за Вашите покупки.
Вашата поръчка с код XXXXXX е регистрирана успешно.
Скоро ще получите потвърждение на посочения от Вас имейл адрес.
Разходи за доставка:
Посочените цени на нашия сайт са цени на едро без ДДС.
При завършване на поръчката имате опция за доставка чрез куриер или по договаряне, което е за сметка на клиента. Транспорт по договаряне представлява сумата за възложената транспорта услуга извършена от нас или чрез фирма подизпълнител.
Срокове за получаване и изпълнение на поръчки и ориентировъчни срокове за доставка:
Нашата компания се задължава да обработи в разумен срок всяка поръчка, получена в работен ден и час до 12:00 ч. В случай че поръчката е получена след горепосочения срок, тя се обработва на следващия работен ден. При плащане чрез банков превод, препоръчително е да изпрати доказателството за банковия превод на крайната сума на поръчката на info@tradesor.bg или на sales@tradesor.bg , за да задвижим поръчката ви по-бързо.
Средното време за доставка чрез превозвач е от 3-5 работни дни за артикули в наличност. Нашата компания не носи отговорност за забавяне на доставките по вина на транспортната компания или поради форсмажорни обстоятелства като екстремни метеорологични условия.
В случай че вашата поръчка включва продукти, които не са налични и се очакват, Вашата поръчка ще бъде доставена, когато очакваните артикули бъдат налични.
Допълнително плащане за претоварване
Нашата компания не носи отговорност за допълнителни такси за претоварване на поръчката на клиента, но може да възстанови допълнителната сума чрез кредитно известие, в случай че сметне за необходимо. Таксите за претоварване (зависещи от превозвача) обикновено се наблюдават при доставки на колети до чужбина и се отнасят единствено до транспортната компания и нейното сътрудничество с друга транспортна компания, която обслужва мястото за доставка, до което транспортната компания, която си сътрудничи с нас, няма достъп. Изборът на обслужващ превозвач се отнася изключително за превозвача, който си сътрудничи с нас. В случай че са Ви таксувани допълнителни разходи за качване, трябва да ни уведомите на sales@tradesor.bg, за да може нашата компания да предприеме необходимите действия.
Гаранция на продуктите
(Отнася се за продукти с външни – козметични дефекти)
След получаване, клиентът е длъжен да разопакова и провери получените продукти за наличие на естетически дефекти, а в случай че има такива, следва да уведоми нашата фирма по телефона или по електронен път. Той има право да ги върне на нашата компания безплатно в рамките на четиринадесет (14) календарни дни от получаване на поръчката. Фирмата ни се задължава да извърши замяната в кратки срокове. Ако тези продукти вече не са налични, ще бъде изпратено кредитно известие, което ще бъде компенсирано от следваща поръчка. Ако тези продукти са налични, те могат да бъдат заменени без такса за доставка на клиента, ако това е поръчка, която е изпратена с транспортна компания. В случай че поръчката е получена от нашия централен офис, замяната може да бъде направена и в нашия магазин в работното време на фирмата ни.
Политика за връщане на дефектни продукти и непълни поръчки
Разполагате с 6-месечен срок, за да ни върнете продукти, които считате за дефектни или при всички останали случаи, в които желаете да ги върнете,те задължително трябва да са придружени с бележка за доставка. Не се приемат връщания на продукти, които не съдържат бележка за доставка. За да ускорите процедурите по връщане и кредитиране на фактури, трябва също така да изпратите разписката за доставка по електронен път на sales@tradesor.bg, преди да ни върнете продуктите. Това право на връщане се приема само за продукти, които са върнати в първоначалното им състояние (пълна опаковка, аксесоари, инструкции за употреба и др.). Клиентът не поема никакви други разходи, освен разходите за обратна доставка. Продукти, върнати от клиента след изтичане на срока от първите четиринадесет дни от покупката, няма да бъде приети, ако са изпратени с доставка за сметка за получателя. Продукти, които се връщат некомплектовани или повредени, или баркодът на нашата фирма липсва или е повреден, не се приемат и се връщат обратно на подателя за негова сметка. В случай на липсващи аксесоари от кутиите на продукта или в случай на повредена опаковка или в случай че отличителните стикери на нашата компания са премахнати, продуктът няма да бъде кредитиран с кредитната фактура и ще бъде изпратен обратно към клиента, ако той желае това . Срокът за връщане, посочен по-горе, се брои от деня след доставката на поръчката или получаването й от нашия магазин. Опаковането на пратката за връщане трябва да бъде подходящо, за да няма повреда на съдържанието при транспортирането й до нас. Веднага след като нашата компания получи върнатите продукти, се издава кредитна фактура, която може да бъде изпратена и по електронен път до Вас.
Връщанията се приемат от всички регистрирани клиенти, стига пратката да бъде доставена стриктно до централата на нашата компания. В случай че клиентът изпрати пратката с транспортна компания, която не може да достави пратката до централата на нашата компания или не съдържа бележка за доставка, тази пратка се връща на подателя за негова сметка за новите транспортни разходи.
Пратките на големи обеми колети за връщане е препоръчително да се извършват с една от транспортните компании, с които си сътрудничим. В случай, че пратката на клиента ни бъде върната с експресен куриер и с доставка за сметка на получател, пратката няма да бъде приета и ще бъде изпратена обратно на подателя.
Отказ
За поръчки, за които предварително е издадена фактура, не се дава възможност за връщане поради отказ. Всяка покупка с фактура е договор между търговци за придобиване на продукти, предназначени за професионална употреба. Доколкото компанията е изпратила правилния продукт и той няма производствени или скрити дефекти, договорът не дава на купувача право на отказ.
Какво се определя като отказ?
Отказ е неоснователно връщане на цялата поръчка. Важи, ако поръчката вече е доставена. Отказът се отхвърля, ако клиентът е използвал или активирал поне един продукт от цялата си поръчка, дори веднъж, в който случай продуктът вече трябва да се счита за използван и концепцията за отказ престава да съществува. Декларацията за отказ се прави в писмен вид и трябва да бъде съобщена на info@tradesor.bg
Кредитно известие
При условие, че пратката, която се връща от клиента има разписка за доставка и е получена от нашата компания, в рамките на 1-5 работни дни се извършва преглед на върнатите продукти. Продукти, които са били върнати и не са в перфектно състояние (липсва външната опаковка, липсват аксесоари или продуктът е използван с видими външни дефекти), не могат да бъдат предмет на издаваното кредитно известие. Продукти, които са извън гаранция и извън процес на издаване на кредитно известие, могат да бъдат върнати от клиента само по взаимно съгласие в абсолютно същото състояние, в което са получени. Продукти, които са получени в перфектно състояние, се включват в процеса на издаване на кредитно известие. Кредитното известие може да бъде изпратено и по електронен път при заявка на sales@tradesor.bg, като посочената крайна сума на кредитното известие автоматично се приспада от следващата онлайн поръчка на клиента. В случай че клиентът не желае да направи бъдеща поръчка, сумата може да бъде възстановена чрез банков превод към IBAN сметка, в която клиентът трябва да ни уведоми по електронен път на info@tradesor.bg, придружен от писмено искане за връщане от неговите пари.
Незавършени поръчки:
В случай че не получите някои от фактурираните продукти, трябва да ни информирате в рамките на 14 дни от датата на издаване на фактурата, придружени от транспортен лист и след проверка от нашата компания, липсващите продукти се изпращат до Вас без транспортна такса. Ако тези продукти вече не са налични, ще ви бъде изпратено кредитно известие, което да бъде компенсирано от следващата Ви поръчка. В случай че не възнамерявате да правите бъдещи поръчки, парите могат да Ви бъдат върнати по банков път.
Кога продуктът не подлежи на замяна?
За чупливи продукти като стъклени крушки, лещи, осветителни тела и други е важно да бъдат спазени стандартните и безопасни изисквания за опаковане на продукта без наличие на външни – естетически дефекти, но ако въпреки това продуктът пристигне дефектен или счупен при клиента и не може да се установи, че продуктът е бил повреден по време на опаковането от нашата компания, продуктът НЕ подлежи на замяна и се препоръчва клиентът да се свърже с транспортната компания, за да съобщи за инцидента. Ако се установи, че нашата компания има грешка в някоя от процедурите за подготовка и изпращане на поръчката, всички горепосочени продукти ще бъдат заменени незабавно, ако се установи, че са били повредени. Продукти, които са били отваряни и са влизали в контакт с течност, почва или човешка кожа , не могат да бъдат заменени поради хигиенни изисквания.
Гаранцията престава да важи в следни посочени случаи:
При премахване на придружаващия стикер (TRADESOR & баркод), поставен върху външната повърхност на опаковката на съответния продукт. В този случай отпада възможността за връщане на продукти, които не носят отличителните стикери на нашата фирма. Когато са извършвани манипулации на продукта от неупълномощено от нашата компания лице. Когато повредата е причинена от злополука, лошо или разединено окабеляване, изпускане, излагане на екстремни температури, влажност, вибрации или разлята течност.Когато продуктът е подложен на физическо или електрическо напрежение, надхвърлящо спецификациите на производителя. Когато серийният номер или отличителните знаци на устройството са променени, премахнати или унищожени. Когато продуктът се използва в среда или за употреба, която не е предвидена от производителя. Когато повредата идва от неправилен монтаж. Нашата компания не поддържа и не покрива с гаранция продукти, на които са инсталирани или използвани нелегални копия на компютърни програми или други приложения (приложения) за смартфони/таблети.
Ремонт на продукта
Техническият отдел на нашата компания се стреми да поправи продукти, за които е установено, че са дефектни. В случай че дефектният продукт не може да бъде ремонтиран, нашата компания заменя дефектния продукт с друг със същите или еквивалентни технически спецификации. Когато представяте дефектния продукт на нашата компания, трябва да попълните писмен формуляр за описание на услугата, в който да посочите вашите данни, както и кратко описание на проблема, който има продуктът и сте донесли за проверка. След извършване на прегледа се съставя протокол за технически преглед, в който се записват техническите констатации на сервиза, както и евентуалната цена на същия.
Политика за резервации
Нашата компания може да задържи поръчката на клиента в изчакване на плащане за период до 10 работни дни от датата, на която резервацията е регистрирана и клиентът е получил уведомление за потвърждение. След изтичане на посочения период от време без получаване на плащане на част от поръчката (като авансово плащане) или нейното погасяване, поръчката се анулира. След плащане на поръчката се издава необходимия документ и поръчката може да бъде изпратена веднага или взета от нашия физически магазин.
XML файл
Регистрираните клиенти имат възможност да получат XML файла с каталога на нашите продукти, за да го вмъкнат на собствения си уебсайт.
За заявки за изпращане на XML файла, моля, изпратете съответната заявка на info@tradesor.bg
ВАЖНО: Процесът на импортиране на XML файла трябва да се извърши от технически администратор на вашия уебсайт, тъй като импортирането изисква определено ниво на техническа компетентност.
В случай че се сблъскате с проблеми при импортирането му, трябва да ни изпратите имейл на info@tradesor.bg, като посочите вида на проблема. Вашият имейл ще бъде препратен до нашия екип за поддръжка и в рамките на 1-2 работни дни ще Ви уведомим как да го разрешите. В случай на проблеми моля не звънете на телефоните на компанията, тъй като всички проблеми ще бъдат решени само чрез инструкции по имейл.
XML файл, пояснения и политика на конкуренцията.
XML файлът с нашия каталог е файл с отворен код, достъпен за всички клиенти, които са получили одобрение да използват нашата ценова листа
(при поискване чрез попълване на формуляра за кандидатстване по-долу)
и имат възможност за регистриране на електронни поръчки през нашия уебсайт. Използването му е предназначено за обогатяване на уебсайта на клиента чрез показване на нашите продукти директно на уебсайта на клиента.Каталогът е напълно съвместим с WordPress, Opencart, Shopify, PrestaShop платформи за управление, а също и за персонализирани платформи за управление.
Правила за използване на XML.
Задължения на КЛОННУС ЕООД
Нашият XML файл се актуализира ежедневно в 10:00, 14:00 и 18:00
Той съдържа повече от 15 000 продукта и нови продуктови категории
Снимките са 800X800px с бял фон и вътрешни размери в точните граници, определени от повечето платформи за сравнение на продукти.
Полетата за цена, които съдържа, са цената на едро без ДДС и цената на препродажба на дребно (цената на едро без ДДС + 50%)
Нашият XML файл съдържа всички необходими полета като SKU, баркод, производител, състояние на склад, състояние на продукта, тегло и т.н.
Нашата компания актуализира незабавно състоянието на наличността на продуктите, които са изчерпани, от активни на неактивни, така че да бъдат автоматично премахнати от XML файла.
Задължения на клиента
Клиентът няма право да избира цена за препродажба, по-ниска от минималния марж на печалбата от 50% върху цената на едро без ДДС.
Клиентът трябва да актуализира най-малко 3 пъти на ден XML емисия, който ще получава от нашата компания, за да няма проблем с поръчките поради грешен брой наличности на продукти.
Клиентът не трябва да споделя своя XML файл с трети страни, в случай че това се случи, нашата компания незабавно спира да работи с този клиент и премахва неговата XML емисия.
Наказания
Нашата компания може незабавно да провери всички цени на дребно, избрани от клиентите, които имат xml и в случай, че дори един брой код е под прага от + 50%:
Нашата компания деактивира XML емисията на този клиент за 3 работни дни/
В случай че клиентът повтори същото действие, XML емисията се деактивира за 6 работни дни.
В случай че клиентът наруши правилото за 3-ти път, нашата компания незабавно прекратява сътрудничеството си с клиента и търговските отношения с него чрез tradesor.bg
Промяна на Общите условия
Дружеството си запазва правото едностранно да променя настоящите Общи условия, за което уведомява на регистрираните потребители.